Goodgame Disco
V Goodgame studiu si plně uvědomili sílící význam internetu. Lidé již dávno tuto síť nepoužívali pro hledání informací, stále více se stávala zdrojem zábavy. A Goodgame studio se, tak jako mnozí jiní vývojáři rozhodlo této příležitosti využít. Dnes se můžeme v pojetí německých vývojářů setkat s originálními zpracováními hned několika zajímavých her. Ty jsou ve velkém postavené na strategickém či simulačním základu. Vybrat si tak může doslova každý. Ten, komu spíše sedí starověké boje o slávu a čest, má příležitost. Avšak myšleno bylo i na příznivce pohodovějšího stylu zábavy. V takovém případě se můžeme vrhnout do budování nějaké té kariéry. A jako celkem zajímavou možností je vlastní noční klub ve hře pojmenované Disco. Ta nás zavádí do světa nekončící zábavy, jenž je však pro majitele klubu tvrdou dřinou.
To si uvědomujeme již v okamžiku, kdy se rozhodujeme, zda se ujmeme příležitosti převzít upadající podnik. Předchozí majitel vůbec nezvládl sladit příjmy s provozními náklady a doslova přišel na buben. Je tak rád alespoň za nějaké prostředky s prodeje vybavení a přenechání pronájmu prostor. A jelikož jde o opravdu zajímavou nabídku, nedokážeme odolat. Za takto výhodných podmínek by jsme se normálně k vlastní diskotéce neměli šanci dostat. Avšak radost s právě nabytého podnikání má značně omezenou životnost. V tuto chvíli na nás pozvolna začínají doléhat starosti spojené s provozem. Alfou i omegou je dokázat nalákat dostatek lidí do klubu a přimět je utrácet své těžce vydělané peníze. K tomu nám slouží několik drobných fíglů. Můžeme zorganizovat nějakou tematickou akci či vsadit na osvědčenou přítomnost známé tváře.
V Goodgame Disco sehrávají celebrity poměrně velkou roli. Jejich přítomnost na parketu dokáže pořádně zvednout tržby. Zkrátka lidská zvědavost a touha být blízko známým osobnostem je stejné v reálném životě i tom virtuálním. Zainvestovat trochu těch drobných do získání celebrity je tak dobrou volbou na rozjezd klubu. Navíc je tu ještě jedna pozitivní věc. Pokud se nám podaří danou hvězdu do svého klubu pozvat desetkrát, navážeme s ní přátelství. To sebou nese nejeden benefit. Při každé další návštěvě nás tato celebrita ocení hodnotným dárkem, s jehož pomocí si můžeme celkem polepšit. Naším cílem jsou prostě dva cíle. A to získat velkou návštěvnost, po čemž se zaměřujeme na předělání obyčejné diskotéky na vyhlášený noční klub. A jaký že je v tom rozdíl? Nijak dramatický, jen v míře luxusu, co dokážeme nabídnout.